روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار آمریکایی در مورد "افسانه بودن هولوکاست" تاکید کرد: من تاریخ‌دان نیستم، سیاست‌مدارم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز خبر داد حجت‌الاسلام حسن روحانی در خلال مصاحبه اختصاصی با این شبکه از ستمگری‌های اسرائیل در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد، خواستار صلح شد و گفت که ایران «به دنبال جنگ نیست.»

بر اساس این گزارش آقای روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می‌داند گفت: «من تاریخدان نیستم. سیاستمدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند.»

رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»

 

 

سوال دیگر از آقای روحانی به اظهار نظر بنیامین نتانیاهو درباره ایشان مربوط می‌شود که گفته بود او «گرگی در لباس میش» است.

روحانی اسرائیل را «رژیمی اشغالگر و دولتی غاصب» خواند که «به مردم منطقه ستم می‌کند و با سیاست‌های جنگ‌افروزانه باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه شده است.»

وی افزود: «اسرائیل نباید به خودش اجازه دهد درباره دولتی که با انتخاباتی دموکراتیک و آزاد روی کار آمده اظهار نظر کند.»

رئیس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش درباره لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه ایران گفت: «ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم. ما به دنبال صلح و ثبات در بین تمامی کشورهای منطقه هستیم.

حسن روحانی در ادامه سخنانش درباره آزادی‌های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان‌بی‌سی بود گفت: «ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»

 

 

خبرنگار این شبکه خبری آمریکایی پرسید: «آیا این یعنی اینکه مردم ایران به توییتر و فیسبوک دسترسی خواهند داشت؟»

روحانی در پاسخ گفت: «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند. دیدگاه‌های ما در این مورد باید بر حفظ هویت ملی و اخلاقیات ما مبتنی باشد.» 

حجت‌الاسلام روحانی در این مصاحبه گفت که ایران هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی نیست و او از اختیار تام برای حل پرونده هسته‌ای ایران برخوردار است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: «در خصوص برنامه هسته‌ای، دولت ایران با تمام قدرت خود وارد شده و اختیارات کامل دارد. تحت هیچ شرایطی ما به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نیستیم، از جمله تسلیحات هسته‌ای.»

به نوشته ان‌بی‌سی، روحانی که دکترای خود را از یک دانشگاه اسکاتلندی گرفته است، تنها کاندیدای غیرمحافظه‌کار در انتخاباتی بود که جایگزین احمدی‌نژاد در آن تعیین می‌شد. وی بیش از 18 میلیون رای کسب کرد و این در حالی بود که کاندیداهای محافظه‌کار جمعا کمتر از 18 میلیون رای به‌دست آوردند. رسانه‌های غربی عموما به جای استفاده از عبارت «اصول‌گرا» از کلماتی نظیر محافظه‌کار و تندرو استفاده می‌کنند.

رئیس‌جمهور ایران همچنین در این مصاحبه در خصوص رد و بدل شدن نامه بین او و رئیس‌جمهور آمریکا نیز توضیحاتی داد. وی ابراز داشت: «از نقطه نظر من، لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود.» اشاره روحانی به نامه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان تبریک پیروزی در انتخابات برای وی ارسال کرده بود.

روحانی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگار آمریکایی مبنی بر دیدار احتمالی او با باراک اوباما در نیویورک گفت: دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است البته بسته به شرایطی که بوجود می آید.

رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به نیویورک نیز گفت:‌ ما می‌خواهیم مواضع‌مان را در مجمع عمومی سازمان ملل، راجع به سیاست خارجی، مسائل بین‌المللی و از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای به صراحت بیان کنیم. انتظار ما این است که دنیا صدای ما را بخوبی بشنود.

دکتر روحانی با تاکید بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران ادامه داد:‌ صدای من در واقع تکرار صدای ملت ایران است. ملت ایران در این انتخابات مسیر اعتدال و میانه روی را برگزید و اعتدال و میانه روی در سیاست خارجی به معنای تعامل سازنده با کشورهای جهان است.

ایران و ایالات متحده روابط دیپلماتیک خود را در سال 1980 و پس از آن که دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند، قطع کردند. در جریان این تسخیر، 52 گروگان آمریکایی برای مدت 444 روز در ایران بودند.

ان‌بی‌سی همچنین به نقل از آقای روحانی نوشت: «این نامه می‌تواند گامی کوچک و ظریف برای آینده‌ای بسیار پراهمیت باشد. من فکر می‌کنم سران تمام کشورها باید به منافع ملی خود فکر کنند و نباید تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گیرند. امیدوارم در آینده شاهده چنین فضایی باشیم.»

روحانی قرار است سه‌شنبه آینده در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شود. در دورانی که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسات مجمع عمومی حاضر می‌شد، دیپلمات‌های غربی عموما جلسه را ترک می‌کردند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920628000639#sthash.lW3vuw8g.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز خبر داد حجت‌الاسلام حسن روحانی در خلال مصاحبه اختصاصی با این شبکه از ستمگری‌های اسرائیل در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد، خواستار صلح شد و گفت که ایران «به دنبال جنگ نیست.»

بر اساس این گزارش آقای روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می‌داند گفت: «من تاریخدان نیستم. سیاستمدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند.»

رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»

 

 

سوال دیگر از آقای روحانی به اظهار نظر بنیامین نتانیاهو درباره ایشان مربوط می‌شود که گفته بود او «گرگی در لباس میش» است.

روحانی اسرائیل را «رژیمی اشغالگر و دولتی غاصب» خواند که «به مردم منطقه ستم می‌کند و با سیاست‌های جنگ‌افروزانه باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه شده است.»

وی افزود: «اسرائیل نباید به خودش اجازه دهد درباره دولتی که با انتخاباتی دموکراتیک و آزاد روی کار آمده اظهار نظر کند.»

رئیس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش درباره لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه ایران گفت: «ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم. ما به دنبال صلح و ثبات در بین تمامی کشورهای منطقه هستیم.

حسن روحانی در ادامه سخنانش درباره آزادی‌های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان‌بی‌سی بود گفت: «ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»

 

 

خبرنگار این شبکه خبری آمریکایی پرسید: «آیا این یعنی اینکه مردم ایران به توییتر و فیسبوک دسترسی خواهند داشت؟»

روحانی در پاسخ گفت: «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند. دیدگاه‌های ما در این مورد باید بر حفظ هویت ملی و اخلاقیات ما مبتنی باشد.» 

حجت‌الاسلام روحانی در این مصاحبه گفت که ایران هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی نیست و او از اختیار تام برای حل پرونده هسته‌ای ایران برخوردار است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: «در خصوص برنامه هسته‌ای، دولت ایران با تمام قدرت خود وارد شده و اختیارات کامل دارد. تحت هیچ شرایطی ما به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نیستیم، از جمله تسلیحات هسته‌ای.»

به نوشته ان‌بی‌سی، روحانی که دکترای خود را از یک دانشگاه اسکاتلندی گرفته است، تنها کاندیدای غیرمحافظه‌کار در انتخاباتی بود که جایگزین احمدی‌نژاد در آن تعیین می‌شد. وی بیش از 18 میلیون رای کسب کرد و این در حالی بود که کاندیداهای محافظه‌کار جمعا کمتر از 18 میلیون رای به‌دست آوردند. رسانه‌های غربی عموما به جای استفاده از عبارت «اصول‌گرا» از کلماتی نظیر محافظه‌کار و تندرو استفاده می‌کنند.

رئیس‌جمهور ایران همچنین در این مصاحبه در خصوص رد و بدل شدن نامه بین او و رئیس‌جمهور آمریکا نیز توضیحاتی داد. وی ابراز داشت: «از نقطه نظر من، لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود.» اشاره روحانی به نامه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان تبریک پیروزی در انتخابات برای وی ارسال کرده بود.

روحانی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگار آمریکایی مبنی بر دیدار احتمالی او با باراک اوباما در نیویورک گفت: دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است البته بسته به شرایطی که بوجود می آید.

رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به نیویورک نیز گفت:‌ ما می‌خواهیم مواضع‌مان را در مجمع عمومی سازمان ملل، راجع به سیاست خارجی، مسائل بین‌المللی و از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای به صراحت بیان کنیم. انتظار ما این است که دنیا صدای ما را بخوبی بشنود.

دکتر روحانی با تاکید بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران ادامه داد:‌ صدای من در واقع تکرار صدای ملت ایران است. ملت ایران در این انتخابات مسیر اعتدال و میانه روی را برگزید و اعتدال و میانه روی در سیاست خارجی به معنای تعامل سازنده با کشورهای جهان است.

ایران و ایالات متحده روابط دیپلماتیک خود را در سال 1980 و پس از آن که دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند، قطع کردند. در جریان این تسخیر، 52 گروگان آمریکایی برای مدت 444 روز در ایران بودند.

ان‌بی‌سی همچنین به نقل از آقای روحانی نوشت: «این نامه می‌تواند گامی کوچک و ظریف برای آینده‌ای بسیار پراهمیت باشد. من فکر می‌کنم سران تمام کشورها باید به منافع ملی خود فکر کنند و نباید تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گیرند. امیدوارم در آینده شاهده چنین فضایی باشیم.»

روحانی قرار است سه‌شنبه آینده در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شود. در دورانی که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسات مجمع عمومی حاضر می‌شد، دیپلمات‌های غربی عموما جلسه را ترک می‌کردند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920628000639#sthash.lW3vuw8g.dpuf

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز خبر داد حجت‌الاسلام حسن روحانی در خلال مصاحبه اختصاصی با این شبکه از ستمگری‌های اسرائیل در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد، خواستار صلح شد و گفت که ایران «به دنبال جنگ نیست.»

بر اساس این گزارش آقای روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می‌داند گفت: «من تاریخدان نیستم. سیاستمدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند.»

رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»

 

 

سوال دیگر از آقای روحانی به اظهار نظر بنیامین نتانیاهو درباره ایشان مربوط می‌شود که گفته بود او «گرگی در لباس میش» است.

روحانی اسرائیل را «رژیمی اشغالگر و دولتی غاصب» خواند که «به مردم منطقه ستم می‌کند و با سیاست‌های جنگ‌افروزانه باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه شده است.»

وی افزود: «اسرائیل نباید به خودش اجازه دهد درباره دولتی که با انتخاباتی دموکراتیک و آزاد روی کار آمده اظهار نظر کند.»

رئیس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش درباره لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه ایران گفت: «ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم. ما به دنبال صلح و ثبات در بین تمامی کشورهای منطقه هستیم.

حسن روحانی در ادامه سخنانش درباره آزادی‌های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان‌بی‌سی بود گفت: «ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»

 

 

خبرنگار این شبکه خبری آمریکایی پرسید: «آیا این یعنی اینکه مردم ایران به توییتر و فیسبوک دسترسی خواهند داشت؟»

روحانی در پاسخ گفت: «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند. دیدگاه‌های ما در این مورد باید بر حفظ هویت ملی و اخلاقیات ما مبتنی باشد.» 

حجت‌الاسلام روحانی در این مصاحبه گفت که ایران هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی نیست و او از اختیار تام برای حل پرونده هسته‌ای ایران برخوردار است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: «در خصوص برنامه هسته‌ای، دولت ایران با تمام قدرت خود وارد شده و اختیارات کامل دارد. تحت هیچ شرایطی ما به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نیستیم، از جمله تسلیحات هسته‌ای.»

به نوشته ان‌بی‌سی، روحانی که دکترای خود را از یک دانشگاه اسکاتلندی گرفته است، تنها کاندیدای غیرمحافظه‌کار در انتخاباتی بود که جایگزین احمدی‌نژاد در آن تعیین می‌شد. وی بیش از 18 میلیون رای کسب کرد و این در حالی بود که کاندیداهای محافظه‌کار جمعا کمتر از 18 میلیون رای به‌دست آوردند. رسانه‌های غربی عموما به جای استفاده از عبارت «اصول‌گرا» از کلماتی نظیر محافظه‌کار و تندرو استفاده می‌کنند.

رئیس‌جمهور ایران همچنین در این مصاحبه در خصوص رد و بدل شدن نامه بین او و رئیس‌جمهور آمریکا نیز توضیحاتی داد. وی ابراز داشت: «از نقطه نظر من، لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود.» اشاره روحانی به نامه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان تبریک پیروزی در انتخابات برای وی ارسال کرده بود.

روحانی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگار آمریکایی مبنی بر دیدار احتمالی او با باراک اوباما در نیویورک گفت: دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است البته بسته به شرایطی که بوجود می آید.

رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به نیویورک نیز گفت:‌ ما می‌خواهیم مواضع‌مان را در مجمع عمومی سازمان ملل، راجع به سیاست خارجی، مسائل بین‌المللی و از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای به صراحت بیان کنیم. انتظار ما این است که دنیا صدای ما را بخوبی بشنود.

دکتر روحانی با تاکید بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران ادامه داد:‌ صدای من در واقع تکرار صدای ملت ایران است. ملت ایران در این انتخابات مسیر اعتدال و میانه روی را برگزید و اعتدال و میانه روی در سیاست خارجی به معنای تعامل سازنده با کشورهای جهان است.

ایران و ایالات متحده روابط دیپلماتیک خود را در سال 1980 و پس از آن که دانشجویان پیرو خط امام سفارت آمریکا در تهران را تسخیر کردند، قطع کردند. در جریان این تسخیر، 52 گروگان آمریکایی برای مدت 444 روز در ایران بودند.

ان‌بی‌سی همچنین به نقل از آقای روحانی نوشت: «این نامه می‌تواند گامی کوچک و ظریف برای آینده‌ای بسیار پراهمیت باشد. من فکر می‌کنم سران تمام کشورها باید به منافع ملی خود فکر کنند و نباید تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گیرند. امیدوارم در آینده شاهده چنین فضایی باشیم.»

روحانی قرار است سه‌شنبه آینده در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شود. در دورانی که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران در جلسات مجمع عمومی حاضر می‌شد، دیپلمات‌های غربی عموما جلسه را ترک می‌کردند.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13920628000639#sthash.lW3vuw8g.dpuf
گروه بین‌الملل مشرق - دکتر روحانی در اولین مصاحبه خود با رسانه‌های خارجی، با خبرنگار شبکه ان‌بی‌سی آمریکا به گفتگو نشست که بازتاب‌ گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشت و بدلیل همزمانی آن با سفر هیئت ایرانی به نیویورک و مذاکرات پیش‌رو، تبیین کننده مواضع جمهوری اسلامی و شخص رئیس‌جمهور در آستانه عزیمت به آمریکا بود؛ سفری که انتظار می‌رود تحولات قابل توجهی در حوزه سیاست خارجی کشور و مسئله هسته‌ای به همراه داشته باشد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری ان‌بی‌سی نیوز خبر داد حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در خلال مصاحبه اختصاصی با این شبکه از ستمگری‌های اسرائیل در منطقه خاورمیانه انتقاد کرد، خواستار صلح شد و تاکید کرد که ایران «به دنبال جنگ نیست.»

روحانی: من تاریخدان نیستم، سیاستمدارم.

بر اساس این گزارش آقای روحانی در پاسخ به سؤالی از «آن کاری»، خبرنگار ان‌بی‌سی نیوز که پرسیده بود آیا او هولوکاست را افسانه می‌داند گفت: «من تاریخ‌دان نیستم. سیاست‌مدارم. چیزی که برای ما مهم است این است که کشورهای منطقه و مردم به یکدیگر نزدیک‌تر شوند و بتوانند از خشونت و بی‌عدالتی دوری کنند


رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این کشور به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.»

اسرائیل غاصب اجازه اظهارنظر در مورد دولتی دموکراتیک را ندارد.

سوال دیگر از آقای روحانی به اظهار نظر بنیامین نتانیاهو درباره ایشان مربوط می‌شود که گفته بود او «گرگی در لباس میش» است.

روحانی اسرائیل را «رژیمی اشغالگر و دولتی غاصب» خواند که «به مردم منطقه ستم می‌کند و با سیاست‌های جنگ‌افروزانه باعث ایجاد بی‌ثباتی در منطقه شده است.»

وی افزود: «اسرائیل نباید به خودش اجازه دهد درباره دولتی که با انتخاباتی دموکراتیک و آزاد روی کار آمده اظهار نظر کند.»

رئیس جمهور ایران در بخش دیگری از سخنانش درباره لفاظی‌های جنگ‌طلبانه علیه ایران گفت: «ما به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیستیم. ما به دنبال صلح و ثبات در بین تمامی کشورهای منطقه هستیم.


حسن روحانی در ادامه سخنانش درباره آزادی‌های شهروندی مردم ایران که موضوع سوال خبرنگار ان‌بی‌سی بود گفت: «ما می‌خواهیم مردم در زندگی خصوصی‌َشان کاملاً آزاد باشند و در دنیای امروز دسترسی به اطلاعات و حق گفت‌وگوی آزاد و حق تفکر آزادانه، حقی برای تمام مردم و از جمله مردم ایران است.»

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دولت ایران فیلتر اینترنت را متوقف خواهد کرد: «کمیسیونی برای حقوق شهروندی مردم تشکیل خواهد شد.»

دولت در مسئله هسته‌ای اختیار کامل دارد

خبرنگار این شبکه خبری آمریکا پرسید: «آیا این یعنی اینکه مردم ایران به توییتر و فیسبوک دسترسی خواهند داشت؟»

روحانی در پاسخ گفت: «دیدگاه دولت این است که مردم باید به تمام اطلاعات جهان دسترسی داشته باشند. دیدگاه‌های ما در این مورد باید بر حفظ هویت ملی و اخلاقیات ما مبتنی باشد.» 

حجت‌الاسلام روحانی در این مصاحبه گفت که ایران هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی نیست و او از اختیار تام برای حل پرونده هسته‌ای ایران برخوردار است.

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران افزود: «در خصوص برنامه هسته‌ای، دولت ایران با تمام قدرت خود وارد شده و اختیارات کامل دارد. تحت هیچ شرایطی ما به دنبال سلاح‌های کشتار جمعی نیستیم، از جمله تسلیحات هسته‌ای.»

به نوشته ان‌بی‌سی، روحانی که دکترای خود را از یک دانشگاه اسکاتلندی گرفته است، تنها کاندیدای غیرمحافظه‌کار در انتخاباتی بود که جایگزین احمدی‌نژاد در آن تعیین می‌شد. وی بیش از 18 میلیون رای کسب کرد و این در حالی بود که کاندیداهای محافظه‌کار جمعا کمتر از 18 میلیون رای به‌دست آوردند.


لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود

رئیس‌جمهور ایران همچنین در این مصاحبه در خصوص رد و بدل شدن نامه بین او و رئیس‌جمهور آمریکا نیز توضیحاتی داد. وی ابراز داشت: «از نقطه نظر من، لحن نامه اوباما مثبت و سازنده بود.» اشاره روحانی به نامه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا به‌عنوان تبریک پیروزی در انتخابات برای وی ارسال کرده بود.

روحانی در پاسخ به یکی از سوالات خبرنگار آمریکایی مبنی بر دیدار احتمالی او با باراک اوباما در نیویورک گفت: دیدار با اوباما در دستور کار سفر من نیست اما هرچیزی در دنیای سیاست امکان پذیر است البته بسته به شرایطی که بوجود می آید.

رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به نیویورک نیز گفت:‌ ما می‌خواهیم مواضع‌مان را در مجمع عمومی سازمان ملل، راجع به سیاست خارجی، مسائل بین‌المللی و از جمله مسائل هسته‌ای و مسائل منطقه‌ای به صراحت بیان کنیم. انتظار ما این است که دنیا صدای ما را بخوبی بشنود.

دکتر روحانی با تاکید بر انتخابات اخیر ریاست جمهوری در ایران ادامه داد:‌ صدای من در واقع تکرار صدای ملت ایران است. ملت ایران در این انتخابات مسیر اعتدال و میانه‌روی را برگزید و اعتدال و میانه‌روی در سیاست خارجی به معنای تعامل سازنده با کشورهای جهان است.

ان‌بی‌سی همچنین به نقل از آقای روحانی نوشت: «این نامه می‌تواند گامی کوچک و ظریف برای آینده‌ای بسیار پراهمیت باشد. من فکر می‌کنم سران تمام کشورها باید به منافع ملی خود فکر کنند و نباید تحت تاثیر گروه‌های فشار قرار گیرند. امیدوارم در آینده شاهده چنین فضایی باشیم.»

رئیس‌جمهور کشورمان دکتر روحانی، قرار است سه‌شنبه آینده در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل حاضر شود و قطعا یکی از پربیننده‌ترین سخنرانی‌های امسال، سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در سازمان ملل خواهد بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 161
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 48
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    من سرهنگ نیستم من حقوقدانم
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    شما که حقوقدان بودید!
  • سید امیر ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    گاهی باید نوشت... عجب ! سال 96 از انچه فکر میکنید به شما نزدیکتر است
  • رضا ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    "من حقوق دان هستم تاریخ دان نیستم" :ِd جانم رییس جمهور با شخصیت عاشقتم دکتر
  • ناشناس ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    حقئق دانی که تاریخ نداند چه میشود
  • Admin ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    پاسخ های دکتر روحانی بسیار هوشمندانه بود... درود بر روحانی بصیر...
  • علی ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    احسنت قطعا برای مردم ایران سربلندی خواهند آورد . روحانی موفق باشی
  • مج مج ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    آقای روحانی هم حقوق دان هستند و هم سیاست مدار ... خیلی هم خوب
  • روح الله م ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    قسر در رفتنش زیرکانه بود...
  • م ص ی ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    به قول مجلسیان: احــــــــــــسنت! با لحن محمود جان: شما تاریخدان نیستید؟!
  • بهار ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    من در اصل هیچ چیزی نیستم... بنابر مصلحت گاهی همه چیز می شوم !!!!!!!!
  • علی ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    احسنت قطعا برای مردم ایران سربلندی خواهند آورد . روحانی موفق باشی
  • علی ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    احسنت قطعا برای مردم ایران سربلندی خواهند آورد . روحانی موفق باشی
  • ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    شما خودتو ناراحت نکن . مهم اینه که آنی که شما و امثال شما میخواستید نیست. خیل فرق داره با دنیای شما.
  • بختیاری ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    حقوق وسیاست خیلی نزدیک به هم هستندو اکثر اعاظم سیاستمداران حقوقدان بوده اند مثل دکتر مصدق،گاندی،نلسون ماندلا،لنین،لینکلن،کاسترو،خیمنز دو آرشاگا، کنراد آدنایر معمار آلمان بعداز جنگ دوم جهانی والبته برخی مثل ریچارد نیکسون،بیل کلینتون،مارگارت تاچر،نیکلای سارکوزی، ولادیمیر پوتین و باراک اوباما که ما قبولشون نداریم
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    من طرفدار جلیلی هستم ولی خاک بر سرت
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    الان وقت این حرفها نیست!
  • محمد ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    در حال حاضر رئیس جمهور کشور ماست. خوب یابد نماینده کشور و ملت ماست. تضعیف این بنده خدا تضعیف خودمونه.
  • مهدی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    یکی نیست بپرسه این آقای حقوقدادن، حقوق کجا رو خونده. حقوق کشور روباه پیر؟!
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    من سرهنگ نیستم من تاریخ دان نیستم.....پس شما بگو چی هستی؟
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    رئیس جمهور ایران در پاسخ به سوالی از خبرنگار این شبکه خبری که پرسیده بود که ایران می‌خواهد اسرائیل را از نقشه حذف کند، گفت: «چیزی که ما در این {{{کشور}}} به دنبال آن هستیم، حاکمیت اراده مردم است. ما به صندوق رأی اعتقاد داریم.» مگر آقای روحانی اسراییل را "کشور" میداند؟!! ظاهرا بین مشایی و روحانی خیلی هم فرقی نیست!
  • مهرداد ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    برای اینکه به دام دشمن نیفتیم قطعا باید تاریخدان هم باشیم.
  • محمد ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    ما آخرش نفهمیدیم ایشون چه کاره هستند؟ حقوقدان ، سیاستمدار ؟ کلید دار حل مشکلات اقتصادی هستند؟
  • ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    حقوقدان هم هستند. نگفته بودند سیاستمدار نیستند گفته بودند سرهنگ نیستم. معلومه خیلی سوختی ها
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    رئیس جمهور باید تاریخ را بدونه باید تحریف تاریخ رو بشناسه باید بدونه که وقایع تاریخی واضح ومبرم که تحریف شده کدومه ...
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    بی اطلاعی یه سیاست مدار از تاریخ خیلی ضرر داره اون هم سیاست مداری در حد رئیس جمهور. ترس داره ایشون بگن من اقتصاد دان نیستم سیاست مدارم. خدا کنه عزتمون رو کم نکنه
  • میثم ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    مغلطه نکن. اون صحبت واسه یه مبحث دیگه بود. شما نمیتونین سیاستمدار حقوقدان باشید؟؟؟
  • رسول ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    جالب است مشرق نظرات موافق اقای روحانی رو که امروز داده شده میذاره بعد ما که دیروز نظر گذاشتیم و مخالف مواضع اقای روحانی بود رو منتشر نکردن . بالاخره شما کدوم طرفی هستین ؟
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سیاست مدار باید حقوق دان هم باشه.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    آروزی موفقیت و سربلندی برای ایشان دارم.
  • رسول ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    چند نکته باید در مورد مواضع اقای روحانی عرض کنم : 1- قضیه هولوکاست ربطی با تاریخ دان بودن یا نبودن ندارد . اتفاقا صهیونیست ها از هولوکاست استفاده سیاسی کرده و به کشور مستقل فلسطین حمله کردند و ان را غصب کردند پس این به شما مربوط می شود در حالی که شما گفته اید من سیاستمدارم . مساله هولوکاست مربوط به کتابهای تاریخ و گذشته نیست که بخواهید ان را در کتابخانه بگذارید تا خاک بخورد و هیچ کس در مورد ان صحبت نکند بلکه به مسائل روز ارتباط پیدا می کند چون که صهیونیست ها با این بهانه ها فلسطین را غصب کردند . 2- بر اساس ازمایشهایی ژنتیکی که روی یهودی های ساکن در سرزمین های اشغالی صورت گرفته مشخص شده است که تنها 10 درصد از جمعیتی که از اروپا به فلسطین مهاجرت کردند و اورده شده اند ریشه در سرزمین فلسطین دارند و 90 درصد انها متعلق به اروپا هستند نه سرزمین فلسطین . پس این مردمی که بعنوان مردم اسرائیل شناخته می شوند متعلق به سرزمین فلسطین نیستند . این افراد فلسطین را به زور اشغال و ان را دزدیده اند . ایا این چنین مردمی حق دارند برای سرزمینی که به ان تعلق ندارند تصمیم گیری کنند و در انتخابات شرکت کنند . 3- امام خمینی فرمودند : اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود . اقای روحانی جواب شما در پاسخ به گفته امام چیست . ایا شما قائل به این نیستید که اسرائیل یک رژیم غاصب و خبیث است . خود شما گفته اید که این رژیم غاصب است پس چنین رژیم غاصبی حق دارد همراه با گروه ها فلسطینی در انتخابات شرکت کند ؟ اگر چه این رژیم منحوس و غده سرطانی هیچ وقت اجازه نمی دهد که مردم فلسطین به حق خود برسند . 4- اقای روحانی خوب است انسانها تاریخ را بدانند و از ان عبرت بگیرند این موضوع در ایات و روایات ذکر شده است . شما چگونه برای فرار از موضوع اصلی می گویید من تاریخ دان نیستم من سیاست مدارم . اتفاقا افرادی مثل شما که لباس دین به تن پوشیدید باید تاریخ را به خوبی بدانید و از ان عبرت بگیرید . 5- اگر قرار باشد انتخاباتی برقرار شود ابتدا باید رژیم صهیونیستی و مردم یهودی که متعلق به اروپا بوده اند و ظالمانه و تجاوزکارانه فلسطین را اشغال کرده اند از این سرزمین خارج شده بعد از خروج کامل انها بین گروه های فلسطینی انتخابات برگزار شود . 6- ارمان فلسطین برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد لطفا شما سعی نکنید ان را کوچک جلوه دهید . لذا اینگونه موضع گیری ها یعنی تمسخر ارمان فلسطین . از شما به عنوان کسی که رئیس جمهور ایران اسلامی هستید و لباس دین به تن کرده اید بعید است این چنین حرف هایی را مطرح کنید . لطفا منتشر کنید . مشرق کمی تحمل داشته باش منتشر کن من توهینی به اقای روحانی نکردم بلکه نقد منصفانه کردم لذا محافظه کاری را کنار بگذارید و این نظر رو منتشر کنید .
  • شناص ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    به یقین جز سرافکندگی نتیجه ی دیگری دربر نخواهد داشت
  • مهدی ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    فدای او که دیپلمات نیست... و یک انقلابی ست
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من آقای روحانی در پاسخ به سئوال درباره هولوکاست باید بگوید: من نه تنها هولوکاست را قبول دارم بلکه به جای یکی به دو هولوکاست معتقدم. هولوکاست اول کشتار یهودیان توسط آلمان نازی و هیتلر و هولوکاست دوم اشغال و کشتار و آواره کردن فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی.
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط هولوكاست فلسطينيان
  • حزب الله پیروز است ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    بچه کجایی اینقدر زرنگی؟!
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    نظرت مسخرست، از دیوار دروغ بالا رفتن نتیجه ای نداره، هیچ مدرکی اثبات هلوکاست را نمیکنه حتی ویکی پدیا هم گفته
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    آقای احمدی نژاد هم از اول باید همین را می گفت، این موضع نه تنها بهانه مظلوم نمایی را از صهیونیستها میگرفت و آنها نمی توانستند در تبلیغات خود ما را در کنار هیتلر بنشانند بلکه باعث می شد که ما آنها را در کنار و مشابه هیتلر معرفی کنیم.
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا یکبار هم که شده خبرگذاری های ما با رئیس جمهور آمریکا مصاحبه نمی کنند تا مردم ما هم نظریات آنها را مستقیم بشنوند! ما از چی می ترسیم که اینگونه عمل می کنیم
  • محمد ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    هولوكاست اول قطعاً دروغ است، چراكه مستندات خلاف اين موضوع است. هيچ مستنداتي براي كشتار 6 ميليون نفر! در كوره وجود ندارد. بنابراين حق و باطل را قاطي نفرماييد كه چيزي نصيبتان نمي‌شود.
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    بنده خدا نباید بخاطر اثبات یک موضوع یک موضوع دیگر را نفی کنیم.
  • کوروش مسلمان ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط درباره هولوکاست میخوام این رو بگم : قبول مردم یهود توسط آلمان ها نسل کشی شدند پس محکومش میکنیم مردم ایران توسط یهودی ها طبق بیان کتاب مقدس خودشون نسل کشی شدن پس محکومش میکنیم مردم فلسطین توسط صهیونیست ها کشته میشوند پس محکوم میکنیم اما مسئله اینست جرم مردم ایران و فلسطین چیست ؟ ما پاسخگو چه جرم های نکره که نیستیم حالا نسل کشی ترکیه ایی ها بر ارامنه نسل کشی آمریکا در ژاپن و ویتنام نسل کشی فرانسه در الجزایر و چاد نسل کشی انگلیس ها در ایران و ... پاسخگویی ندارد ؟؟؟ ما بی جرم انجام شده باید مجازات بشیم
  • سید ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    به قول آقا مهدی ؛ فدای او که دیپلمات نیست... و یک انقلابی ست
  • ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    بنا به تحقیق دانشمندان شرق شناس اروپا حضرت علی (ع) در دانش و فضیلت و شهامت و شجاعت مقامی فوق نبوغ داشت ولی مرد سیاست نبود.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    وقتی رهبری اینقدر بهش اعتماد داره و پرونده هسته ای رو با اختیار تام به ایشون میده و با مطرح کردن بحث نرمش قهرمانانه پالس خود رو در حمایت ار گفتمان رئیس جمهور به دنیا میفرسته دوستان باید دقت داشته باشن.دکتر روحانی سالها نماینده رهبری در شورای امنیت ملی بوده.شماها که دیگه کاتولیکتر از پاپ نیستین اگر واقعا ادعای پیروی از ولایت فقیه رو دارین البته
  • شفق ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    اتفاقا این سوال بیشتر بار حقوقی داشت و چون جناب روحانی گفته بودند که حقوق دان هستند باید جواب میدادند! چرا باید تحقیق در مورد یه ادعای تاریخی ممنوع باشه؟ این یک سوال کاملا حقوقیه. به نظر میرسه ایشون هر جا به نفعشونه حقوقدان و بعضی وقتا دیپلمات میشه.
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    و مردم ایران..
  • علیرضا ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا دمت گرم ، فدای حضرت اقا ،
  • علیرضا ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    شما نه حقوق دانی نه سیاست مدار،
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    یک خبر خوب فوری! دولت جدید گفته به درخواست قاطبه طرفدارانش قول داده وضع مملکت را به حالت هشت سال قبل برگردونه. پس آماده باشید دوباره کاری می کنیم با موتور قسطی یا اتوبوس گردش کنید و ماشین هایتان را بفروشید. موبایل ها تحویل داده شوند. مسافرت بی مسافرت ... هر چند سالی یه بار مشهدی و ... اینقدر سیم کارت و فیش حج می فروشیم البته با قیمتی یک میلیون برابر تمام شده تا یک ریال پول دست ملت نمایند.. چه معنی دارد نقدینگی دست مردم باشد... تحصیل تکمیلی یعنی چیه؟ یعنی چه!ها!؟ هر کی می خواد بخونه و فوق لیسانسش را بگیرد و پز دهد چشمش کور و دندش نرم ، زندگیشا بفروشد برود هندوستان و تاجیکستان اونجا مدرک بگیرد... برای شادی دل همه وضعیت توی منازل و خونه ها و ظاهر اونها و خورد و خوراک هم به حالت ده سال قبل برمی گردونه... یارانه بی یارانه... مسکن مهر بدترین چیز در عالمه.. هر کی خونه می خواد مثل دوران گل و بلبل ممد و اکبر ؛ دنش نرم بره وام بگیره و بسازه.. خونه های مهر چون عامل وبا و تورمه دستور مدهیم چند میلیون ش را فعلا خراب کنند... انرِژی هسته ی بی انرژی هسته ای... سوریه را هم رهایش می کنیم تا بخورنش.. به ما چه ربطی دارد... دوباره هر جنایتی وهابیها کردند کاری می کنیم هیچ کی خبر دار نشه تا از دست این دوستان ناراحت شوند... روحانی مچکریم... مارا از این همه تعلق و فلاکت نجات بده!!
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    اقای روحانی به بعضی از سوالات اصلا خوب جواب نداد مثلا در مورد سوال چهره ان کودکی که در اثر حملات شیمیای در سوریه کشته شده !!! اقای روحانی کشتار هیرو شیما و ناکازاکی ویابکار گیری عامل نارنجی در جنگ ویتنام یاکشتار سردشت ,حلبچه و استفاده از تسلیحات ساخته شده با اورنیم ضعیف شده درعراق و سایر موارد دیگررا میبایست متذکر شود .در جای از مصاحبه بعد از اینکه عنوان کرد که ایران در پی ساخت و تولید سلاح هسته نیست خبر نگار ان بی سی موذیانه گفت " ولی نتانیاهو میگوید ایران در پی سلاح هسته ای هست " میبایست میگفت که رژیمی که سلاح هسته ای انبار کرده و عضو ان پی تی نیست حق اظهار نظر در اینباره راندار و قس علی هذا....
  • ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    احمدی نژاد با بی حجاب مصاحبه کرد! ولی روحانی ایشان را ملزم به داشتن حجاب کردند!
  • سعید ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    منفی ندین....رهبرو میگن که انقلابی است و دیپلمات نیست
  • مهدي ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    جواب قشنگي است.خوشم امد
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    1- من سرهنگ نیستم 2- من تاریخ‌ دان نیستم 3- ؟؟؟
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حرفای چرند رو بس کنید اون انتخاب یک ملته...شما هم هیزم به آتش نتانیاهو نریزید..منافع ایران و اسلام رو بخواهید..خسته مون کردید از این همه بغض و کینه...
  • یه نفر ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خدایا رهبری را از جمیع بلایا محفوظ بدار
  • فامیل ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    من دیگه حرفی برای گفتن ندارم
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    از کجا فهمیدی روحانی خانومه رو ملزم کرده حجاب داشته باشه؟؟؟؟
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    کسی که جرات نداره در مورد هولوکاست صحبت کنه. زنده باد احمدی نژاد که بنیانهای نامشروع اسرائیل غاصب را زیر سوال برد
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    نکنه منظورت احمدی نژاده که اصلا شعور مخاطب را در نظر نمی گرفت!!!!!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ببخشید اشتباهی مثبت دادم
  • ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چقدر پول گرفتی این چرندیات را بنویسی؟؟؟
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این ها فقط اصولگرا های تند رویی هستند که معلوم نیست به چه اصولی پایبند هستند
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    از نظر بعضی ها هیچ وقت وقت گفتن حرف حق نیست
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شما اول درمورد عصمت تحقیق کنید بعد براتون مسجل می شه که معصوم در تمام علوم در حد اعلی است
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اینهمه احمدی نژاد در موردش صحبت کرد و تو دنیا بحث شد نرفتی یه دو تا کتاب تاریخی بخونی ببینی قضیه چیه؟ تاریخ به این مهمی رو ندونی که کلاه ات پس معرکست
  • علیرضا ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناشناس جان ، یعنی انقدر بدبخت شدیم که غربی ها بیان بگن علی (ع) مرد سیاست نیوده؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اخه این حرفا چیه میزنید؟؟؟؟؟ یعنی خود مولا علی انقدری علم نداشته که وارد سیاست نشه؟؟(اگه مرد سیاست نبوده؟) تروخدا از مولا خجالت بکشید... این حرفها رو نزنید.
  • حقوق ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    دانستن حقوق به تنهایی، مثل از رو بستن شمشیر است! من سیاستمدار نيستم . من حقوقدانم .
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    دفعه بعد من اقتصاددان نیستم
  • جعفر ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    رئيس جمهور ايران
  • سعيد ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چه توقعي داري شما!!
  • اسمال ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ولی یک سیاستمدار زبده باید تاریخ دان خوبی هم باشه .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
  • ح ح ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حقوق دان سیاست مدار سخت نیست که گفت خودش که
  • باشناس ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    هركی میخواهی باش ! فعلا" كه ناشناسی !!!
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    الله اکبر... حتی ویکی پدیا هم گفته؟!!! چه منبع معتبری ما هم باور کردیم...
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تو رو خدا ول کنید این چرندیاتو... آقا ما نمی خوایم این حرف ها رو کش بدیم... ما ارزونی می خوایم رفاه میخوایم... چرا اصلا باید این موضوع رو انقد کش داد؟
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    هشت سال یه تاریخدان همه فن حریف داشتیم ، ... به همه چی !!!
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تو و امثال تو حالا حالا ها هیچی نخواهید فهمید .
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ببینم تو همون موساد نیستی ؟!
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    از حقیقت .
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    بیخود نگو دوستان !!!!!!!!! این ها همشون دوست اسراییل و عامل صهیونیست هستند . تو كامنت های مخالف بالا دقت كن ! انگار عوامل موساد این كامنت ها رو نوشته باشند !
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شما و امثال شما هشت سال دنبال شر بودید . غیر از خراب كاری هم هیچ كاری نكردید ! بستتون نیست ؟
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ببو !!! ایشان فعلا" رییس جمهور هستند و رییس جمهور هم یك سیاستمداره . حالا تو دلت بخواد یا نخواد ! اگه جنابعالی حقوق دانی بسم ا... ! پاشنه رو وركش و برو جلو ببینم چیكار میتونی كنی !
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    علیرضا جون شما خوبی ؟! رییست كه گفت با آب چیكار كنی ! ها ؟ نشنیدی ؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    شما حالت خوب نیس برو دكتر !!!!!!!!
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    امام خامنه ای فرمودند ملتی که گذشته خود را نداند محکوم به تکرار آن است
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    سیاستمداری که تاریخ نداند به درد میخورد خیلی هم به درد میخورد
  • مج مج ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    با ناشناس کاملا موافقم ...
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این خانم در ایران حضور داشت وملزم به رعایت قانون حجاب اما دکتر احمدی نژاد در خارج با خبرنگار زن مصاحبه کرده بود
  • دموکراسی ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ارای انتخابات ریاست جمهوری 92 دکتر روحانی 18600000 سرهنگ قالیباف6000000 جلیلی4000000 .....
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناشناس جان انگار شما خیلی گوشت برای شنیدنش تیزتر بوده. نبوده؟ ها؟
  • ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    نتایج انتخابات مشخص شد!!!!!! سبک
  • سید طاها ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خاک بر دهان غربی ها که با عقل ناقص و فکر کوتاهشون درباره مولای ما نظر میدن و همینطور اونایی که به این صحبتا استناد میکنن. اگر منظور از سیاست همون پدرسوختگی و نامردی باشه بله، هیچ انسانی که بویی از انسانیت برده سیاستمدار نیست.
  • محمد ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اونايي كه منفي دادن از دو حالت خارج نيست: 1. از دل كورند كه رژيم صهيونيستي را كشور مي‌دانند. 2. از دل كورند كه مي‌دانند رژيم صهيونيستي كشور نيست، اما چون محبوبشان روحاني اين حرف را زده، تعصب كوركورانه دارند.
  • محمد ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    جناب ناشناس 13:03! اميرالمؤمنين مي‌فرمايند كه من در سياست از معاويه كمتر نبودم، ولي من سياست را با تقوا انتخاب كرده‌ام. در واقع مولا حضرت امام علي (ع)، حد نهايت سياست بودند، منتهي سياست پاك و الهي.
  • محمد ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    عالي بود ناشناس 22:05. خدا عزتت دهد كه حرف حق را زدي. +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناشناس 11:57!!!! تو مثل اينكه حالت خوب نيست. يكم فكر كني ميفهمي!
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    خب چه ربطي داشت فنلاندي؟! مگه ما مثل هواداران لجن صفت سبز لجني خواستيم پايگاه بسيج و بانك آتش بزنيم؟!!! ما ميگيم اون 18 ميليون اولي كه تاريخ نميدونه، چطور ميخواد كشور رو از حوادث روزگار كه در تاريخ هم تجربه شده حفظ كند؟! يعني تاريخ كشك است؟!
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    علی (ع) قرمود : اگر ترس از خدا نداشتم سیاستمدارترین بودم!
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حقیقت فقط خداست مغزت خیلی کوچیکه!
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناشناس مگه مجبوری چیزی رو که نمی دونی نظر میدی معلومه که مخالفای احمدی نژاد خیلی پرت تشریف دارند! این فرموده مقام رهبری است جانم فدای رهبر
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    همونقدر که تو گرفتی منفی بزنی!
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟!!!!!
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    احتمالا: 3- من دانشمند هسته ای نیستم
  • جواد ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناراحت نباش گفته که تاریخدانان باید تحقیق کنند که درست است این قضیه یا نه. و همانطور که میدونید تحقیق در این زمینه جرم است.
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ساعت خواب. که چی؟؟؟!!!
  • ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    احیانا این دوره که تقلب نشد
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    از احمدی نژاد میپرسیدند آمریکا یا اسراییل می خواد به ایران حمله کنه میگفت مما با هیچ کشوری سر جنگ نداریم ولی اگرم حمله کنند پدرشونو در میاریم (تعبیر خودم) اما آقای روحانی فقط میگن ما خواهان صلحیم
  • حسين ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    احسنت......
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    فراموش نکن که 27درصدشرکت نکرده اند وازبین شرکت کنندگان هم کمی بیش از50درصدبه ایشان رای داده اند
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم.
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حقوق بین الملل که پایه سیاست جهانیه نه کارشناسی ترافیک.
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    رییس جمهور حقوق دان سیاستمداری با مشی اعتدال.
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این کشور میتونه اسمش فلسطین باشه.
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تا اخرشم هیچی نمیفهمی مطمئن باش.
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    مثل قبلی در تمام امور کارشناس باشه.واویلا.
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    بابا باعزت!!!
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا کشتار 6میلیون نفر نه. 3میلیون .2میلیون چه فرقی میکنه.
  • ابی ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    امام علی (ع) مرد سیاست بود وبسیار زیرک و اتفاقاهمین فهم بالای سیاسی ایشان بود که اسلام زنده ماند و تشیع نسل به نسل به ما رسید
  • علیرضا ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناشناس جان ، از شما که اعتدالگرا و متدبر هستید بعیده، مگه متوجه نشدی آب رو چیکار کردیم؟ نه ؟ امکان نداره. LOL
  • علیرضا ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    نه ناشناس جان محمود احمدی نژاد نیست ، شما که انسان با شعوری هستی باید متوجه میشدی که این حرف رو حضرت آقا فرمودند
  • علیرضا ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ما عزت می خوایم ، ما رئیس جمهور با غیرت میخوایم ما چین نیستیم که فقط به فکر زنده موندن باشیم ما ایرانیم ، ما رئیس جمهوری میخوایم که از قدرت های جهانی نترسه ،
  • علیرضا ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    تنها نکته جالب اینه که آقای روحانی، فقط نیمی از مردم بهش رای دادن ، پس زیاد خودشو ناراهنگ نکن، در ضمن کسب رای مهم نیست مهم شناخت راه وگرنه امام حسین هم فقط 72 یار داشت در مقابل چندین هزار حرامی...
  • ErFaN ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    زنده باد دکتر روحانی دکتر رو حانی تاریخ رو خوب بلده ولی قرار نیست هر جا میشینه مثل بعضیها حرف از هولوکاست بزنه.افرین به این شعور و فهم که رفاه و ارامش ملت خود رو به حرفهای بی نتیجه سیاسی ترجیح داده.این فداکاری دکتر روحانی تو تاریخ موندگار میشه
  • فرهاد ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یعنی واقعاً آقای روحانی اینقدر از مشایی ساده تره که هنوز نمیدونه حاکمیت اراده مردم در اسرائیل مطلقاً بی معنی است ؟؟ چرا که در آنجا مردم و ملت به مفهوم کلاسیک و طبیعی آن وجود خارجی ندارد حداقل به دو دلیل اول اینکه بطور جعلی و با تبلیغات و فریب یهودی هایی را که به امر خدا تا ابد سر گردان می ماندند را از چهار گوشه دنیا آوردند آنجا یک دولت و کشور جعلی درست کنند و دوم و دلیل مهم تر : ارتش در هر کشوری درصد کم و معینی از جمعیت آن کشور است ولی در اسرائیل تمام کشور است بعبارت دیگر همه افراد ساکن در آنجا نظامی هستند که در اوقاتی که در ارتش نباشند به کار ها و مشاغل دیگر می پردازند پس ما با یک کشور طبیعی که مردم غیر نظامی در آن در اکثریت باشند روبرو نیستیم یک رئیس جمهور سیاستمدار یک کشور بزرگ و تاریخی و مهمی مثل ایران نباید حداقلی از این چیزها را یادش داده باشند ؟ آخه این را به کجا ببریم ؟ فکر کنید اگر احمدی نژاد این حرف را میزد تا حالا همه جناحک ها و گروهک ها ازش هفت بار پوست کنده بودند
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    روحانی هستند
  • میترا ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    ناشناس 08:30 چرند چیه ؟ اگه تاریخ را خوب میدونستی میفهمیدی که اکثر سیاستمداران موفق از تاریخ کشور و جهان پیرامونشون خوب اگاه بودند و ادمای بی اطلاعی نبودند !
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    افرین و احسسسسسسسسسسسسنت
  • میترا ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    افرین . اونایی که منفی دادن نکته را نگرفتن . { فکر کنین بدرد کی میخوره ؟}
  • ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ممنون از رسول. +++++++++++++++++++++++++++++
  • ایرانی ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    احسنت درود بر تو ای دکتر روحانی تو این هشت سال از دست احمدی کم کشیدیم با اون تاریخ دانیش. احساس امام زمان بهش دست داده بود که مارو بدبخت کرد
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    رئیس جمهوری که تاریخ ندونه اونم تاریخ هولوکاست رو پس دیگه باید رفت تو چاه داد زد
  • سعید ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اگه قراره دوتا هولوکاست در نظر بگیریم باید هولوکاستی که در طول جنگ جهانی بر سر مردم ایران اومد رو بگیم که چقدر مردم کشورمون از گرسنگی مردن
  • مهدي ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    پس كجا رفت آن غيرت و هميت امام خميني رحمه الله عليه كه باج به هيچكس نميداد خدا كند عزت اسلامي خدشه دار نشود.
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    شما و امثال شما اونقدر نادان هستید که معنای لفظی جمله آقای روحانی را فقط فهمیدید در صورتی که پشت این جمله هزاران سیاست و پختگی وجود دارد
  • سعید ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    دمت گرم..خیلی خوب گفتی
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    بهار شما که فعلا خزان شد که هیچ اتیش گرفت نابود شد
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    زنده باد احمدي نژاد !!!! كه نخست وزير اسرائيل گفت احمدي نژاد بزرگترين خدمت رو به صهيونيست كرد ...
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    تازه هلوکاست اصلی رو نگفتی در مورد مردم خودمون توسط انگلیسی های خبیث اتفاق افتاده در زمان پهلوی اول ملعون موقع قحطی مانع ورود گندم به ایران شدند که به شهادت اسناد تاریخی باعث مرگ نزدیک به نیمی از مردم ما شده. واقعه ای روشنفکرنمایان و خودفروختگان بی شرف وطنی اصلا از آن دم نمی زنند مبادا به اربابشون بر بخوره. بله اینها همه سرو ته یه کرباسند. و دعا می کنیم برای نابودی اتحاد شیطانی آنگلو-صهیون و آزادی قدس شریف به زودی زود به دست توانای حضرتش ان شاء الله.
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ناشناس 11:45.شما همون مردمی هستید که در داستان پادشاه برهنه لباس نامرئی را نمیدیدند.
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    این آقا مثلا میخواد تنش زدایی کنه.ولی با کی؟ تمام زندگی ما رو هدف گرفتن،به خدا یک لحظه احتمال بدن میتونن ما رو نابود کنن سریعا اقدام به حمله ی نظامی هم میکنن.این تحریم ها اسمش تحریم نیست، یک جنگ تمام عیار که هیچ اصول انسانی رو هم سرش نمیشه. حالا ایشون میخواد مثلا در عالم سیاست و دیپلماسی تنش ایجاد نشه! چطور اونا هر بلایی بخوان سر ما بیارن،ما هیچی نگیم؟ دیگه چیکار میتونستند بکنن و نکردند؟ چه جنایتی ممکن بود انجام بدهند و انجام ندادند؟ به جای منت کشی این موجودات وحشی و خونخوار، بهتره اوضاع رو از داخل سر و سامان بدهید. آمار بهره وری تو کشور ما چقدره؟ میزان تنبلی تو کشور ما رو میدونید؟ میزان فساد اداری و سیاسی چی؟ این ها رو درست کنید،تحریم هیچ کاری نخواهد کرد. ولی ما عادت کردیم به تنبلی،با یکم فشار،میریم .... اینه اون روشی که ما رو به هدف میرسونه؟
  • مالک ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ۷۰ درصد سىاست حرف دوپهلو هست و۲۰ درصد اون دروغ است و۱۰درصد ان حرف راست است که نه سود دارد و نه ضرر مارا چکار به هولکاست وقتى خود فلسطىنى ها ما را کافر مى دونند و علىه مقاومت اسلامى مى جنگن در شهر القصىر و بعد در مناطق مسکونى حزب الله بمب گذازى مى کنند و اىران را مجوس و کشور قطر را ترجىح مى دهند چرا ما باىد خسارت بخورىم خداوند سرنوشت هىچ قومى را تغىىر نمى دهد مگر به دست خودشان سورىه را ببنىد که تمام کشورهاى عربى و غربى علىه ان شده اند به چه جرمى? به جرم حماىت ازفلسطىن خوب فلسطىنى ها چه کار کردند ۲۰ هزار نىرو به جنگ علىه سورىه فرستادند و۱۶۰۰ نفر کشته شدند توسط حزب الله و ارتش سورىه خوب ما باىد
  • ناشناس ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    احسنت به زیرکی آقای روحانی , تله ای که خبرنگار برایش گذاشته بود را خنثی کرد و خبرنگار دست خالی ماند
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    سر قضیه توافق سعداباد هم ایشون اختیار تام داشت و مناینده رهبری هم بود ولی آقا بعدا گفتن که باهاش مخالف بودن مقام ولایت مقام دیکتاتوری و تحمیل اراده نیست ولی این میدان عمل دادن هم به معنای موافقت و هم نظری با مجریان هم نیست
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    دموکراسی یعنی حقیقت؟!!
  • ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ژست گرفتنش برای عکس خیلی ضایع بود!!
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    من سرهنگ نیستم من تاریخدان نیستم من اقتصاد دان نیستم من جغرافی دان نیستم من پزشک نیستم من مهندس نیستم من دیپلمات نیستم من فقط حقوقدان هستم به بقیه سوالات هم جواب نمی دهم از بپرسید که بنده جواب بدم
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خوب که چی؟
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    کلا عادتشه که این مدلی صحبت کنه.
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    امام خامنه ای فرمودند ملتی که گذشته خود را نداند محکوم به تکرار آن است
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    که چی ؟!! خیلی وقت ها افراد خوب مظلوم واقع می شوند.
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ههههههههه... خیلی جواب خوبی بود.
  • رضا x ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    آدم یه سری چیزا رو که میدونه رو که نباید تو تلویزیون گفت یا فاش کرد احمدی نژاد هم قضیه هلوکاست رو میدونست و فکر میکرد اولین نفری است که این قضیه رو میدونست و با این کار به اسرائیل و آمریکا فحاشی میکرد در حالی که رهبر انقلاب رو دکتر روحانی خوب از این قضیه خبر دارن ولی سیاستمداری این ها نمیذاره یه سری چیز ها رو بگن که البته این راهش هست نه راه احمدی نژاد در این که هلوکاست یک افسانه ای بیش نیست درست است حتی میتوانم اثبات کنم ولی این که این اسناد را برداریم و یکی یکی فاش کنیم و دولت اسرائیل رو فحاشی کنیم این کمی به دور از سیاست سیاستمداران می باشد برای همین روحانی تاریخ دان نیست بلکه یک سیاستمدار واقعی است
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    کدوم دکتر؟
  • ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم!
  • ahmad ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    حرف بي جا بزني بعد ملت تاوانش را بده هنر نيست روحاني هرچي كه نباشه اما عاقل هست ترمز بريده نيست قهر نميكنه بره گوشه خونه-وزير خارجه اش را در ماموريت ديپلماتيك بركنار نميكنه ....بازم بگم
  • ahmad ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    حرف بي جا بزني بعد ملت تاوانش را بده هنر نيست روحاني هرچي كه نباشه اما عاقل هست ترمز بريده نيست قهر نميكنه بره گوشه خونه-وزير خارجه اش را در ماموريت ديپلماتيك بركنار نميكنه ....بازم بگم
  • ابوالفضل ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    خوبه.يه حرف قشنگ بعد مدتي!!
  • بابک ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    میدونه داداش بهتر از من و شما میدونه ولی همه چیز رو نباید همه جا گفت.رئیس جمهور قبلی انقدر هولوکاست هولوکاست کرد چی عاید ایران و فلسطین شد؟؟کمی بصیرت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس